صفا سنتر | دانلود نرم افزار و بازی Symbian,S^3,Anna,Belle

بزرگترین و بروزترین مرجع Symbian^3 & Anna & Belle -دانلود,آموزش,ترفند,فتوشاپ,sms,سرگرمی و...

صفا سنتر | دانلود نرم افزار و بازی Symbian,S^3,Anna,Belle

بزرگترین و بروزترین مرجع Symbian^3 & Anna & Belle -دانلود,آموزش,ترفند,فتوشاپ,sms,سرگرمی و...

اس ام اس های عاشقانه بهمن ماه ۹۰

http://s2.picofile.com/file/7265679886/love1.jpg

بجز دستت ندارم یار دیگر / بجز آیینه بازی کار دیگر
چو بستی چشم را آیینه بشکست / نگاهم کن فقط یک بار دیگر . . .

.

.

.

باقی در ادامه مطلب…

 

آشق !
از این به بعد اینگونه بنویسید ! چون همیشه سرش کلاه می رود …

.

.

باقی در ادامه مطلب…

گر روی تو امشب نبینم چه کنم ؟ / گر من تو به آغوش نگیرم چه کنم ؟ / من زین شب ظلمانی محکوم شدم / از دیدن روی تو محروم شدم !
.
.
.
تو که با ما کار نداری، کاری جز فرار نداری
خاک زیر پاتیم اما، سره سازگار نداری
.
.
.
تو که با ما یار نبودی، کشتی ما رو با حسودی
دلتو به ما ندادی، اما دل ما ربودی
.
.
.
بگو از کجا آوردی، اون دو تا چشم وحشی
از اون چشای مستت، یه بوسه باید ببخشی
.
.
.
دلم خوش بود که یارم با وفا بود / کمی از زندگیش از آن ما بود
ولی افسوس که فکر ما غلط بود / که زنگ تفریحش احساس ما بود …
.
.
.
عمر من در عشق خوبان سر رسید / موی من از عشق خوبان شد سفید
صد من چون از کبوتر خانگیست / ناز کردن بر من از دیوانگیست
من چه دارم از تو پنهانش کنم ؟ / جان تقاضا کن که قربانت کنم
.
.
.
آشق !
از این به بعد اینگونه بنویسید ! چون همیشه سرش کلاه می رود …
.
.
.
دریا همیشه از من دلگیر است
چون بزرگی دل دوستانم را به رخ او میکشم …
.
.
.
گوشه تا گوشه صحرا بخواب و نهراس
گرگ ها خاطرشان هست که “آهوی” منی …
.
.
.
گفته اند: روز محشر با کسی که دوستش داری محشور خواهی شد!
یعنی ما با هم! چقدر برای تموم شدن دنیا بی تابم
.
.
.
دستانت ، حلقه میزنند به دور کمرم
این تنها <پــرانتـز> دوست داشتنیه زندگیه من است …
.
.
.
وقتی برای موندنـت “فاصله ها” حَریص می شن
واسه یه لحظه بودنت ” ثانیه ها ” عــزیز می شن …
.
.
.
دلم تنگ است این شبها، یقین دارم که می دانی
صدای غربت من را از احساسم تو می خوانی
شدم از درد تنهایی گلی پژمرده و غمگین
بیا ای ابر پاییزی که دردم را تو می دانی …
.
.
.
میگن اگه عزیزی جزئی از خاطرات خوب زندگیت شد
برای بودنش ازش تشکر کن ، متشکرم که هستی … !
.
.
.
بهترین دوست خواهی بود حتی اگر سختی راه ، چشمانت را از من دور کند
و بهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد …
.
.
.
یا رب سببی ساز که یارم به سلامت بازآید و بٍرَهانَدَم از بند ملامت
خاک ره آن یار سفرکرده بیارید ، تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد